Moim zdaniem:
1. Pride
2. With or without you
3. Stay
4. Bloody sunday
5. Gloria
Jest jeszcze wiele innych np: desire, Angel of Harlem, unforgottable fire itd...
Ciężko wybrać(zazwyczaj co chwile zaczynam się wsłuchiwać w inną i coraz bardziej ją lubić) ,ale ostatnio:
1.Stay-farawy so close
2.Original of the species
3.Where the streets have no name
4.Pride
5.Sundy Bloody Sunday
Bardzo podoba mi się też "Ultraviolet Love" z "Achtung Baby",czy na przykład "Magnificient" z płyty "No line on the Horizon".
1. Pride
2. Hawkmoon
3. Until the end of the world
4. Magnificent
5. New year's day
Jakbyś założyła temat "50 ulubionych piosenek U2", to byłoby mi łatwiej:) 5. nie dam rady wypisać:) Pozdrawiam!
zgadzam się, 50 byłbym w stanie zmieścic, ale nie umiałbym ustawic ich w kolejnosci od 1 do 50. Kocham U2 za całokształt :) Może z płytami dałbym radę :P
1. The Joshua Tree
2. Achtung Baby
3.All That You Can't Leave Behind
4. War
5. tu już bym wybrał kilka
A dziś, po pięciu latach, na pierwszym miejscu umieściłbym chyba Unforgettable Fire, chociaż sam nie wiem :)
ciężko odpowiedzieć... ale jeśli musiałabym wybrać:
1) Moment of surrender
2) New year's day
3) Sunday Bloody Sunday
4) One
5) Walk on
Oczywiście dalej byłoby mnóstwo innych - Angel of Harlem, Magnificent, I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight, Gloria, Elevation, Pride, Desire, With or Without you, When Love Comes To Town...
Szczerze? To trudno wybrać. Uwielbiam prawie wszystkie piosenki, ale do tych mam szczególny sentyment:
1.Sundy Bloody Sunday
2.The Unforgettable Fire
3.I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight
4.With or without you
5.Where the streets have no name
Pozatym to jeszcze: Magnificent, Pride, Elevation, I still haven't found what I looking for,
Breathe, New year's day, Walk on, Elevation, Gloria, I will fallow, Bautiful Day, Vertigo..... długo by pisać.
1. With or without you
2. One i I still haven't found What I'm looking for < nie mogłam się zdecydować>
3. Pride i Beautiful Day < też nie mogłam się zdecydować>
4. Ultraviolet i The Ungorgettable fire
5. Window in the skies i Miracle Drug
Miało być 5 ale niektóre lubię równie mocno. Pozdrowienia dla fanów u2.
Jeszcze Where the streets have no name zapomniałam....ale tych piosenek to można by wymieniać i wymieniać ;D Pozdrowienia
Na ile mogę wybrać (kolejność nie gra roli):
1. Miss Sarajevo
2. Until The End Of The World
3. Sunday Bloody Sunday
4. Where The Streets Have No Name
5. Bullet The Blue Sky
i cała masa innych, ale wybrałam te, których jednak najczęściej słucham.
1.One
2.Pride
3.Stuck in a moment
4.With or without you
5.Beautiful day
7.I still havent't found what I'm looking for
Where the streets have no name
I still havent't found what I'm looking for
Stuck in a moment
Sundy Bloody Sunday
I'll Go Crazy If I Don't Go Crazy Tonight
1.Vertigo - nikt jeszcze nie wymienił ? moim zdaniem to jest ich najlepsza piosenka
2.Elevation
3.I Still Haven't Found What I'm Looking For
4.Get on your boots
5.with or without you
Kolejność często się u mnie zmienia ale chyba:
1. with or without you
2. Miracle Drug
3. Electrical Storm
4. Sunday, Bloody Sunday
5. Love is Blindness
6. One
7.I Still Haven't Found What I'm Looking For
8. Hold me, thrill me, kiss me, kill me
9. Somentimes you can't make it on your own
10. Gloria
1. With Or Without You - tutaj nie musiałam zastanawiać się długo. ubóstwiam tą piosenkę całym sercem
2.Sunday Bloody Sunday
3.I Still Haven't Found What I'm Looking For ex aquo z Pride
4.One
5.Walk On
na wyróżnienie moim zasługują również te nowsze piosenki: Ordinary Love, Every Breaking Wave oraz Song for Someone ;>
1. Angel of Harlem
2. Where the Streets Have No Name
3. Who's Ride Your Wilde Horses
4. Sunday Bloody Sunday
5. Stuck in a Moment You Can't Get Out Of
Pozdrawiam wszystkich fanów U2!
Z kolejnością u mnie różnie - zależy kiedy, ale moja "przygoda" z UT zaczęła się od One :)
1. One
2. Lemon - odkryłam dopiero jakieś 5 lat temu i zakochałam się w tej piosence
3. Moment of surrender
4. Acrobat
6. Love is blindness
7. When is God will send His angels
8. Beautiful day
9. Discotheque
10. All I want is you
11. Please
itd...
1. One
2. Pride
3. Sunday Bloody Sunday
4. Where the streets have no name
5. Stay (faraway do Close)
6. Staring at the sun
7. With or without you
8. New years day
9. I still haven't found...
10. The fly/ love is blindness / Bad
Nie da się wybrać 10 najlepszych, a tym bardziej 5. Generalnie w latach 80-90 tworzyli arcydzieła. Po 2000 roku podobały mi się tylko pojedyńcze utwory z płyt. Ostatnio mają dosyć słabą reputację, ale nie należy zapominać że gdyby nie U2 nie byłoby zespołów takich jak Radiohead, Oasis czy Coldplay
1. One
2. Pride
3. Sunday Bloody Sunday
4. Where the streets have no name
5. Stay (faraway do Close)
6. Staring at the sun
7. I still haven't found
8. New years day
9.The fly/ love is blindness / Bad
10. With or without you
Mała zmiana bo jednak i still haven't found cenię trochę bardziej niż With or without you